Mine B2TR erfaringer

Mine B2TR erfaringer

Så fik jeg opgraderet mit udviklingsmiljø (VPC) til B2TR. Det gik jo ret smertefrit, og det ser ud til at SharePoint er oppe igen.

Så nu kan jeg rigtigt komme i gang med at kigge på alle de forbedringer i forhold til B2…
Jeg har en lille liste over ting, som jeg umiddelbart skal have undersøgt:

  • Workflow: virker det nu? Jeg har ikke haft meget held med at sætte noget op, der virker bare en lille smule L
  • Målgrupper: er det ikke meningen at man skal kunne sætte regler op på baggrund af domæne sikkerhedsgrupper, eller distributionslister? Det er ikke lykkedes mig at få det til at virke i B2.
  • Når en publiceret side (nyhed) udløber, skifter den status fra Approved til Draft, hvilket vel ikke er meningen. Jeg vil mene at den skal skifte til at være arkiveret.
  • Import af bruger profiler fra Active Directory virker ikke overbevisende i mit miljø, men det behøver ikke at have noget med SharePoint at gøre, da jeg også har andre netværks-“issues”.

Jeg vil forsøge at dokumentere mine erfaringer efterhånden som jeg finder nogle svar.

2 comments

  1. Pingback: steinhof's blog

  2. u00bfAlquiu00e9n tiene experiencia de un servicio tecnico para la Black en Valencia? Click http://d2.ae/hool09070

Skriv et svar

